Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74202108
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Protectie sociala -> Protectie sociala

Întrebări
Intrebarea nr. 4438 din data: 05-03-2006 pusa de Stefana - stefi.hunyady@gmail.com :
·  As dori sa stiu care este procedura pentru a primi o locuinta de la primarie/stat avand in vedere ca familia mea (eu studenta de 23 de ani, mama profesoara 50 de ani, tata profesor 52 de ani) am fost evacuati silit dintr-un apartament nationalizat. Nici eu nici parintii mei nu avem nici o proprietate si nu ne calificam pentru a obtine un imprumut bancar pentru a cumpara un apartament. Va rog sfatuiti-ne ce ar trebui sa facem? Care este legislatia pentru a proteja si ajuta astfel de cazuri?

Intrebarea nr. 4438 din data: 03-03-2006 pusa de monica70@rdslink.ro :
·  As dori sa stiu exact actele necesare pentru indemnizatia de crestere a copilului pana la doi ani,daca cel ce beneficiaza de ea e tatal.Cererea-tip nu se poate pune la \"formulare\" pe site,sa nu ne mai deplasam? Si la ce camera pot fi depuse,intre ce ore?Va multumesc!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4438 din data: 05-03-2006 pusa de Stefana - stefi.hunyady@gmail.com :
·  As dori sa stiu care este procedura pentru a primi o locuinta de la primarie/stat avand in vedere ca familia mea (eu studenta de 23 de ani, mama profesoara 50 de ani, tata profesor 52 de ani) am fost evacuati silit dintr-un apartament nationalizat. Nici eu nici parintii mei nu avem nici o proprietate si nu ne calificam pentru a obtine un imprumut bancar pentru a cumpara un apartament. Va rog sfatuiti-ne ce ar trebui sa facem? Care este legislatia pentru a proteja si ajuta astfel de cazuri?
Raspuns din data de 10-03-2006 :
Va rugam sa va adresati Serviciului Fond locativ din cadrul Primariei, pentru a depune actele necesare pentru lista de prioritati, cf. OUG 40/1999.
pentru dvs. daca sunteti studenta, si daca aveti si carte de munca, puteti depune dosar pentru locuinta ANL
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 03-03-2006 pusa de monica70@rdslink.ro :
·  As dori sa stiu exact actele necesare pentru indemnizatia de crestere a copilului pana la doi ani,daca cel ce beneficiaza de ea e tatal.Cererea-tip nu se poate pune la \"formulare\" pe site,sa nu ne mai deplasam? Si la ce camera pot fi depuse,intre ce ore?Va multumesc!
Raspuns din data de 13-04-2006 :
Conform O.U.G.148/2005 actele necesare pentru întocmirea dosarului în vederea acordării indemnizației/stimulentului pentru creșterea copilului sunt următoarele:
• Cerere tip;
• Actul de identitate al solicitantului - copie;
• Certificatul de naștere al copilului - copie;
• Livretul de familie - copie;
• Certificatul de persoană cu handicap al copilului, după caz - copie;
• Adeverință eliberată de autoritățile competente sau de către angajator, după caz,
din care să rezulte că a realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit;
• Cererea beneficiarului către angajator prin care se solicită acordarea concediului
pentru îngrijirea copilului;
• Adeverință eliberată de plătitorul indemnizației de maternitate sau, după caz, alte
dovezi, din care să reiasă ultima zi de concediu de maternitate;
• Declarație pe propria răspundere din care să reiasă că solicitantul nu beneficiază în
același timp de indemnizație de maternitate;
• Declarație pe propria răspundere din care să rezulte că celălalt părinte natural sau,
după caz, o altă persoană dintre cele prevăzute de ordonanța de urgență nu beneficiază de drepturile prevăzute de prezenta ordonanță de urgență – este cuprinsă în formularul de cerere tip;
• Declarație pe propria răspundere din care să rezulte că solicitantul se ocupă de
creșterea și îngrijirea copilului și că acesta nu este încredințat sau dat în plasament nici unui organism privat autorizat sau serviciu public autorizat ori unei persoane fizice – este cuprinsă în formularul de cerere tip;
• Dovada eliberată de autoritățile competente, de angajatori sau, după caz, declarație
pe propria răspundere, din care să rezulte că solicitantul se află în concediu pentru creșterea copilului – doar pentru acordarea indemnizației pentru creșterea copilului;
• Dovada eliberată de autoritățile competente sau, după caz, declarație pe propria
răspundere, din care să rezulte că solicitantul realizează venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare – doar pentru acordarea stimulentului pentru creșterea copilului;
• Dovada eliberată de autoritățile competente sau de către angajator, după caz, din
care să rezulte încadrarea în una din urmtoarele situații:
a) și-au însoțit soțul/soția trimis/trimisă în misiune permanentă în străinătate;
b) au beneficiat de indemnizație de șomaj;
c) au beneficiat de concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate;
d) au realizat perioade asimilate stagiului de cotizare în sistemul public de
pensii în condițiile prevăzute la art. 38 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările și completările ulterioare;
e) au realizat perioade de stagiu de cotizare în sistemul public de pensii, în
condițiile prevăzute de actele normative cu caracter special care reglementează concedierile colective;
f) au realizat în sistemul public de pensii, anterior datei intrării în vigoare a
Ordonanțe de urgență nr. 148/2005, perioade de stagiu de cotizare pe bază de contract de asigurare socială;
g) au beneficiat de indemnizația lunară prevăzută de Ordonanța de urgență nr.
148/2005 art. 1 alin. (1)
• Alte acte necesare, în copie,cum ar fi, după caz, certificatele de naștere ale
celorlalți copii, hotărâre judecătorească de încredințare în vederea adopției, hotărâre judecătorească de încuviințare a adopției, hotărâre de instituire a măsurii de plasament, dispoziția primarului de instituire a tutelei etc.
Dosarul cuprinzând actele menționate mai sus trebuie depus la Serviciul Prestații Sociale cam.15 în Palatul Cenad cu program zilnic între orele 8 - 20.

Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved